スポンサーサイト

Posted by みら on  


What Am I like?

Posted by みら on   3  0

What's your personality type?
Find out with the 'What Am I Like?' personality test.


これ一回TVでやったことあるな?…と思いつつ再び。
私のタイプは、Big Thinker (Spontaneous + Ideas + Heads + Extrovert)

- Outspoken, ingenious and bored by routine
- Look for opportunities and enjoy tackling problems head-on
- Think of themselves as talkative, curious and self-sufficient
- May neglect the routine work required to make their plans successful

確かに。
関連記事

-3 Comments

みなこ says...""
楽しませていただきました。orz 笑
2005.03.14 14:22 | URL | #- [edit]
favourite says...""
みらさんのBig Thinker、「これ私じゃん」と思っていたのですが、やってみたらGo-getterでした!
In situations where they can't use their talents or are unappreciated, Go-getters may reject all routines and put fun ahead of responsibilities.
あはは~当たってまーす(笑)。
2005.03.14 19:22 | URL | #OVtA6OIQ [edit]
みら says...""
> みなこさん
なんでした?なんでした??結構おもしろいですよね。

> favouriteさん
Go-getter!3つが同じだけど、ideaじゃなくてfactのほうですね。さすがfavouriteさん、お仕事柄、factは大切ですよね。
わっははははは!!>3行
こういうひと、大好きです!
2005.03.15 04:53 | URL | #- [edit]

Leave a reply






管理者にだけ表示を許可する

Trackbacks

trackbackURL:http://tempest.blog3.fc2.com/tb.php/239-edc7740c
該当の記事は見つかりませんでした。
